Առաջադրանք

Նա զայրցած պատասխանեց ընկերներին, որ նախ՝ ինքը պարտավոր չէ բացատրություններ տալ նրանց և երկրորդ՝ թույլ չի տա խառնվելու իր ընտանեկան գործերում:

Նա պատասխանեց.

– Նախ ինքը պարտավոր չէ բացատրություններ տալ նրանց և երկրորդ թույլ չեմ տա իմ ընտանեկան գործերին:

Բժիշկն ասաց պրոֆեսրոին, որ նա ժամանակին իրեն շատ ու շատ է օգնել խորհուրդներով և ինքն այդ ամենի համար շնորհակալ է:

Բժիշկն ասաց պրոֆեսրին.

-Դուք ժամանակին շատ ու շատ եք ինձ օգնել և ես այդ ամենի համար շնորհակալ եմ:

Մի օր Մարտիրոս Սարյանը խոստովանեց, որ եթե տարիներ առաջ հանդիպեր Կոմիտասին ինքը ծնկի կիջներ կհամբուրեր աջն ու կասեր, որ իր պապերն անգամ իր երգերն են երգել:

Մի օր Մարտիրոս Սարյանը խոստովանեց.

-Եթե տարիներ առաջ ինձ բախտ վիճակվեր հանդիպել կոմիտասին, ես ծնկի կիջնեի

Ֆրանսիայի Գեղարվեստի ակադեմիայի տնօրենը Գոգենին ուղղված նամակում գրում է, որ ինքը երբեք չի խրախուսի նրա արվեստը, որը չի հասկանում և որը զայրացնում է իրեն, քանի որ այն չափից ավելի հեղափոխական է:

Ֆրանսիայի Գեղարվեստի ակադեմիայի տնօրենը Գոգենին ուղղված նամակում գրում է ՙՙես երբեք չեմ խրախուսի քո արվեստը՚՚,- գրել է Ֆրանսիայի Գեղարվեստի ակադեմիայի տնօրենը,- ՙՙորը չեմ հասկանում և որը զայրացնում է ինձ, քանի որ այն չափից ավելի հեղափոխական է՚՚:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *