Ֆիզիկա և Էկոլոգիա առարկաների հաշվետվություն

Ֆիզիկա

Այս տարի ֆիզիկայից ուսումնասիրեցինք 7-9րդ դասարանների ֆիզիկայի նյութը, լուծեծինք խնդիրներ թեմաների վերաբերյալ: Նաև կատարել ենք հետազոտական աշխատանքներ, որոնք էլ ավելի են հետաքրքրացրել դասապրոցեսը: Ուսումնասիրեցինք ռադիոֆիզիկոս Պարիս Հերունու կյանքը և այցելեցինք նրա ստեղծած ռադիոօպտիկական աստղադիտակը:

էկոլոգիա

Էկոլոգիան մեզ համար նոր առարկա էր, սակայն ինձ համար այն այդքան էլ նոր չէր: Էկոլոգիական հիմնախնդիրներն ու դրա պահպանման միջոցառումներն ինձ վաղուց էին հետաքրքրել և ես լրատվական էջերից, դոկումենտալ ֆիլմերից խորապես տեղեկացել եմ դրանց մասին: Չնայած իմ ունեցած գիտելիքների այս տարի ես ավելի լավ պատկերացում կազմեցի թունավոր ուտելիքների, ջրի աղտոտվածության և այլ հիմնախնդիրների մասին : Այս ուս տարվա ընթացքում կատարել ենք մի շարք նախագծեր այդ թեմաներով, որոնց կարող եք ծանոթանալ ներքևում դրված հղումներով:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *